Badhuis Welkom op de website van MZK. Volgende wedstrijd: Dag 5 regiocriterium Henri Lecluyse in Meulebeke op 07/04/2024.

VLAAMS ZOMERCRITERIUM
Donderdagmiddag 15/7/2010 (14u00) vertrok een bus vol GOLD-zwemmers vanuit Kortrijk richting Genk. Voor GM (GOLD afdeling Menen) zijn dit: Bavo, Gautran, Jannes, Jarne, Lore en Yara. Louis vertrekt zaterdagnamiddag daar zijn wedstrijden gepland staan op zondag.
Onze begeleiders (Darline, Eddy en Kathleen) lieten weten dat ze rond 16u15 goed aankwamen, dat ze vanavond pistolets, vlees en verse soep aten en na het avondmaal nog naar het zwembad trokken en zelfs nog inzwommen ook.
Voor de ouders en supporters die niet ter plaatse (kunnen) gaan, alles (programma, resultaten, toptime, ...) is te volgen via volgende klikkieklik.
Aan het ganse GOLD-team, HEEL VEEL SUCCES, GO 4 IT!

160297 bezoekers sinds 11/01/2003