Tweede gouden dag voor GOLD op zomercriterium - DAG 2
De afsluitende dag voor de jongsten op het zomercriterium was zo mogelijk nog beter dan de eerste!! We haalden met GOLD 7 individuele medailles en de kers op de taart was de aflossingsploeg meisjes die opnieuw een medaille, ditmaal zilver mee naar huis mocht nemen. Opnieuw was Lore Beelprez de laatste zwemster van deze aflossing. jannes Himpe deed ook een duit in het zakje en mocht zilver mee naar huis nemen op de 100 RG. Ondertussen bracht de GOLD bus ons allemaal naar huis en is het internaat ingenomen door de oudere competitiezwemmers. Ook aan hen veel succes toegewenst !!!
De laatste foto's van de plaatselijke fotografen. Klik hier.

2. christiane (19/07/2010 09:08:09)
Proficiat aan iedereen. Doe zo verder en Lore dikke proficiat met de aflossing. Mooie foto's. Op naar BJK Go For it.

1. Steven (18/07/2010 19:40:43)
En ik heb juist bericht gehad van dag 3 : 5x goud - 4x zilver - 4x brons en ook op dag 3 behaalde GOLD goud en zilver op de aflossingen !!!!!
Proficiat en laat dit een trend zijn voor de komende weekenden GO GOLD GO !!

160792 bezoekers sinds 11/01/2003