Badhuis Welkom op de website van MZK. Volgende wedstrijd: Dag 5 regiocriterium Henri Lecluyse in Meulebeke op 07/04/2024.

LENDAVA / SLOVENI
Klaar? Go!
De stage startte met wat kleine moeilijkheden: zaken waar we eigenlijk onze hand niet voor omdraaien (we zijn wel meer gewend), maar die toch voor een beetje stress gezorgd hebben. De vlucht bleek overboekt, maar omdat wij bij GOLD niemand in de steek laten, vatte Ann post in de cockpit en kon iedereen op die manier met het team mee.
Na een voorspoedige vlucht (in een

4. de Samyntjes (07/07/2011 09:23:19)
De weersvoorspellingen zien er voor jullie schitterend uit! Tot en met woensdag straalt de zon in Sloveni

3. Eddy (06/07/2011 10:38:25)
De vissen zwemmen ook buiten.
Veel Gold(goud)vissen zouden ook graag hun bokaal verwisselen voor de buitenlucht. Ik wens jullie veel zon toe, inmiddels regent het hier ook in Oostende.

2. F. MORGA (05/07/2011 23:17:11)
BEDANKT, we kunnen weer op onze 'gewone' manier de stage volgen.
Terwijl ik het las voelde ik de jongsten rillen...
Ik kan mij de flessen en de andere voorzieningen z

1. Bart Vdd en Co (05/07/2011 20:53:25)
Blij te horen dat de Siberische wateren ondertussen iets warmer geworden zijn. De weersvooruitzichten zien er aldaar veelbelovend uit, al hebben we hier ook niet te klagen. Hoewel morgen regen... Wens Chantal nog een gelukkige verjaardag en geniet van dit speciaal moment.

160288 bezoekers sinds 11/01/2003