Badhuis Welkom op de website van MZK. Volgende wedstrijd: GPMZK te Menen op 02/06/2024.

OOSTENDE - Dag 6
Deze morgen zwommen we bij het ochtendgloren in open bad. In Mol zal het ook buiten zijn. Daarom zullen we vanaf nu regelmatig opwarmen in het buitenbad. Velen vreesden de koude poel, maar al bij al leek het nog niet zo erg.
Brrr Fotos Brrr.
Kip curry rijst en ananas gleden makkelijk langs de slokdarm richting maag. Middagrust , hoe jonger hoe moeilijker blijkt. Maar toch ze zijn een uur rustig.
Eventjes later tijdens de avondtraining springt hier en daar een veer. Er zwemt er

3. Regine (09/07/2011 22:32:20)
Hmm heerlijk zwemmen in open lucht. Goede voorbereiding voor Mol ! jullie zijn goe bezig, houden zo..

2. F. MORGA (09/07/2011 21:28:30)
Het ziet er inderdaad wat frisjes uit,... maar je bent van gold,... dus je kan tegen een stootje!
Vorige keer in Mol viel de regen bij momenten met bakken uit de lucht, een half uur later was er stralende zon,... maar iedereen bleef zwemmen!
Romain keek en zag dat het goed was!

1. imar (09/07/2011 21:05:07)
nog een week vol houden

161127 bezoekers sinds 11/01/2003