OOSTENDE - Dag 10
Vandaag was het een heel leuke dag ondanks enkele minpunten. Eerst de minpunten, 1 het regende, 2 onze lieve Nathalie zal ons verlaten om haar reis aan te vatten met de fiets naar Barcelona. Het wordt hard werken de komende dagen voor de overblijvende trainers om haar te vervangen. Goeie reis Nathalie!
Wat was er nu leuk? Heel goeie training afgewerkt, weerstand, de pijngrens opzoeken en sommigen slaagden er zelfs in ze te verleggen. Na de middagrust, en waarempel ... sommige zwemmers beginnen echt te slapen, oef eindelijk, vatten we een beach-(dijk)walk met Go Cart rit. Ondanks het druilerige winderig weertje loopt het vol lopende bruiden op het strand. We begeven ons opnieuw naar het hotel om naar de koers te kijken. O ja, we hebben namelijk geen training deze namiddag. Sommigen zoeken het brubbelbad op in het hotel.
Avondeten, en we krijgen bezoek van enkele mama's die een kwis hebben voorbereid. De kwis is doorspekt met actieproeven en hersenpijnigende vragen. Er zijn ook enkele h

7. els (14/07/2011 13:37:25)
Tof om weer zoveel foto's te mogen bekijken !
En om naar de mail van Eddy te verwijzen: ik denk dat niet alleen de zwemmers 'berechic' waren maar dat dit ook kan gezegd worden van alle begeleiders die deze stage in goede banen leiden! En om dan naast het zwemmen zoveel nevenactiviteiten op poten te zetten! Bedankt alvast !!!!
Ik zie dat alle zwemmers zich alvast uitermate geamuseerd hebben.

6. Christiane (14/07/2011 11:27:15)
A Eddy ben uit mijn karretje. Nu met twee krukken en mag maar met mijn slechte been 33 kilo steunen dus niet handig. Moet maar iets willen verplaatsen in u handen met twee krukken zal weer creatief moeten zijn.

5. Christiane (14/07/2011 11:25:08)
Grapige foto's. Jullie hebben veel plezier en dat is ook nodig na de zware trainingen. Doe zo verder. Nathalie veel succes met je fietstocht. Hopelijk heb je onderweg mooier weer dan hier. BRR koud. Groetjes

4. fonne (14/07/2011 09:04:26)
ah da laatste bericht komt er op :) kzal nog maar eens proberen..

Ik zal de stage de laatste dagen nog volgen online en ben er ook zeker van dat het superteam ter plaatse nog schitterend werk zal leveren.
Vanmorgen was ik terug om 6:00 wakker... da bioritme toch e..

@ f morga: We vertrekken zaterdagochtend met de trein naar orval waar we na een bezoek aan de abdij zullen beginnen aan onze toch richting Barcelona. We hopen daar op 7 augustus aan te komen. Ik zal af en toe een berichtje laten op mijn facebook maar we hebben niet altijd internet dus het zal soms even wachten zijn op nieuws.

De groeten aan iedereen in Oostende!
Quiz zag er inderdaad de max uit. :)

3. fonne (14/07/2011 09:00:43)
probeer hier al heel tijd iets te typen maar het komt er niet op :(

2. regine (14/07/2011 08:53:38)
weerom toffe foto's en de kwis zag er duidelijk heel leuk uit ! Proficiat aan de organiserende mama's ! en aan de winnaars ook natuurlijk.

1. F. MORGA (14/07/2011 00:26:23)
Veel foto's, merci!
De wind was in Oostende precies nog iets feller dan hier,... toch niemand weggewaaid,...?
Nathalie, h