OOSTENDE - Dag 11
Vanavond valt er nog steeds regen. Vooral in het noordoosten kan de neerslag nog overvloedig zijn. In de loop van de nacht wordt het droger vanaf het westen.
De minima liggen tussen 8 en 13 graden. De wind wordt vrijwel overal matig uit west tot westzuidwest. Vooral in het noorden zijn er eerst nog rukwinden mogelijk tot rond 60 km/u.
Morgen is het wisselend bewolkt met kleine kans op enkele buitjes. De maxima liggen tussen 17 graden in de Hoge Venen en 22 graden in de Kempen. De wind waait zwak of matig uit west tot zuidwest.
Voor morgen: in Oostende na de middag komen er meer stapelwolken opzetten en is er kans op een plaatselijke bui, al blijft het op vele plaatsen droog. Aan de kust kan het mogelijk de hele dag droog blijven en is er meer zon. De zwakke zuidwestenwind spant na de middag aan tot matig.
Misschien kunnen we dan morgen toch nog buiten
Vandaag werden de voorbereidselen getroffen voor het galabal op blote voeten dat morgenavond doorgaat, bij de foto's kunt u ook enkele impressies waarnemen van de staat van de kamers. Intussen werd al wat opgeruimd.
We verzamelden vanavond ook nog ns in onze zaal om wat gezellige bewegings en mindere bewegingsspelletjes te spelen. Lotte Verschaeve regiseerde opnieuw de leuke avond.

5. Ne pa op een ander continent (15/07/2011 20:43:53)
toeme ! 'k nu wel "de" vergeten te zetten voor "

4. Ne pa op een ander continent (15/07/2011 20:42:37)
Blijkbaar zit daar een creatieve pen in Oostende. Zo te zien hebben jullie er een dijk van een stage van gemaakt. Nen hele dikke merci aan "

3. De Samyntjes (15/07/2011 08:21:09)
Het zal vooral voor niemand gemakkelijk geweest zijn met het Belgisch weertje. Elke

2. Een supporter (14/07/2011 19:52:12)
Een heel origineel stageverslag vandaag ! Goed gevonden ! Nu nog de foto's.

1. F. MORGA (14/07/2011 19:50:05)
We duimen voor droog weer morgen!
Warm gekleed, kan iedereen naar buiten!
Ik heb nog geen foto's gezien, maar ik denk een ZEER realistisch beeld in mijn hoofd te hebben van de kamers!
Er zijn er zeker bij die h

160680 bezoekers sinds 11/01/2003