Lentecriterium - Zwevegem - 12/5/2012
Op onze eigenste GOLD wedstrijd, konden we opnieuw heel wat goeie prestaties noteren. Veel 50 m badtijden werden scherper gesteld, dat resulteerde ook in heel veel ereplaatsen. Te veel om op te noemen weliswaar.
Deze 50 bad tijden zijn belangrijk om het conditiepeil in te schatten van onze BJK deelnemers. We hebben er deze week nog eentje te gaan in Oostende. Daarna sluiten we deze intense 50-bad wedstrijdperiode af. Een wat rustiger periode kondigt zich aan. De examens staan dan ook voor de deur !
Vergeet ook hier niet je tijdig voor te bereiden. Studeer vooraf wanneer je tijd hebt, dan heb je waarschijnlijk tijd om te trainen wanneer je moet studeren !
De uitslag GOLD en hier de volledige uitslag

1. fam coolsaet (16/05/2012 20:30:51)
uitsluiting guillaume ?????????????????

160747 bezoekers sinds 11/01/2003