Badhuis Welkom op de website van MZK. Volgende wedstrijd: Dag 5 regiocriterium Henri Lecluyse in Meulebeke op 07/04/2024.

DAG 4 Stage Barvaux
Hallo iedereen,

Weer een nieuwe, wel wat frisse, morgen vanuit Barvaux!Weer de wekker om 7u, opnieuw een reeds mooi gedekte tafel, de dag kan al niet meer stuk. De droogopwarming rond de chalet gaat als maar vlotter, iedereen begint de oefeningen goed te kennen. Deze morgen een iets rustiger techniektraining, dit kon geen kwaad na de zware dag van gisteren. De doe- en quizopdrachten tussen de soep en patatten zijn vandaag naar een hoger niveau gebracht. Zelfs de begeleiders krijgen het zelf al moeilijk om de oplossingen te vinden. De porties van de middagmalen worden alsmaar groter, deze middag, kalkoenschnitzels met perzik en puree, mmm, smullen maar. Tijdens de middagrust (die reeds 1,5 uur duurde iplv 1u) was het opvallend stil, zouden die trainingen en activiteiten daar voor iets tussen zitten? Deze middag speelden we stratego in groot formaat, twee teams streden tegen elkaar in de zoektocht naar de vlag van de 'vijand'. Jammergenoeg kon het tweede spelletje niet uitgespeeld worden, want we moesten dringend weer aan tafel, de croque's stonden al klaar. Iedereen moest er minstens 2 naar binnen werken, samen met een portie groentjes. Voor velen was dit nog niet voldoende en gingen verder tot 4 of 5 croque's. Al dit eten moet terug afgewerkt worden, hop terug naar het zwembad voor een pittige training. Het is tijd om toch al eens te testen hoe ver we staan in onze voorbereiding naar de wedstrijd. We deden enkele sprintjes in onze wedstrijdstijl en sommigen behaalden verrast een sterke besttijd. Dit beloofd voor de Duck Cup!!! Achteraf nog wat stretchen op het grasplein naast het zwembad en dan vlug terug naar de chalet, vlug iets eten en het bedje in.
Slaapwel, tot morgen.

klik hier voor de foto's van vandaag

4. Eddy (03/07/2012 18:05:13)
Alles dik ok , hier in Lendava
Maar de Ardennen lijkt me top !
Nu reeds bedankt aan de begeleiders en trainers.
Wij schroeien hier dicht in het prachtige weer ! Er blaast nu toch een verfrissend briesje !
Maar drinken dat we hier moeten doen !
Aqua h

3. Karin (03/07/2012 12:46:57)
't Ziet er daar dik in orde uit! Houden zo en geniet nog maar want het kort in...

2. katrien (03/07/2012 09:20:32)
Dat beloofd voor zondag !
Ook in Zwevegem zijn ze van start gegaan en de verre vogels zijn blijkbaar goed aangekomen. Maar zo ver vliegen was niet nodig voor de eendjes , het is dik inorde in de ARDENNEN.

1. Martijn (02/07/2012 23:52:40)
De Duck Cup komt dichterbij, ongetwijfeld hebben ze de goesting en de strijdlust te pakken!!

160273 bezoekers sinds 11/01/2003