Lendava dag 2
Onze eerste volle nacht bracht voldoende recuperatie na de 8 km (jeugd) van gisteren ! Het ontbijt bestaande uit : ge moogt het zelf invullen , want we hebben werkelijk alles smaakte overheerlijk.
Iedereen moet drinken drinken drinken drinken drinken en insmeren insmeren insmeren insmeren.
We trekken naar het zwembad voor de ochtend training. De eerste kwaliteitstraining , waar aan verschillende vooraf (per zwemmer) bepaalde tijden moet gezwommen worden, verloopt vlot.
Alle JeugdGoldlabels kregen gisteren briefing betreffende deze te zwemmen tijden, zodat we tijdens de training niet te veel tijd verliezen met uitleggen.
Daarna hebben we wat vrij in onze eigen huisjes. We logeren in chalets bij het hotel. Om klokslag 12 uur begeven we ons naar het restaurant om eerst soep, daarna rauwkost en daarna onzen nieuwen hoofdpla naar binnen te zwelgen. Er is keuze tss 3 soepen maar de jeugdgoldlabels kiezen resoluut voor de soep met slekken. De ene kiest voor slekken met soep, de andere voor soep met slekken.
Rauwkost gevolgd door rijst met kip en erwten vulden werkelijk alle tekorten aan ! Nog wat fruit en de middagrust gaat van start. Ook dit gaat al wat vlotter. De trainingen beginnen te renderen.
Tijdens de avond techniek training zwemmen we v

5. Els (04/07/2012 18:57:01)
All

4. Veerle (04/07/2012 12:39:00)
Ze zien er nog allemaal behoorlijk goed uit. Sommigen al met wat meer kleur dan in Zaventem, en nog geen

3. annick (04/07/2012 09:04:39)
ziet er super uit !

2. Bernadette (04/07/2012 09:04:16)
soep met slekken dat moet niet slecht zijn ik zal dat eens proberen ik heb slekken in de tuin !!!!

1. Steven (03/07/2012 22:29:03)
mmmm dat ziet er daar heel lekker eten uit
of toch liever de soya puddingskes in Zwevegem? alhoewel: in Zwevegem zijn het vooral bananen en bananen en ... appels die heel vlot binnen gaan

160781 bezoekers sinds 11/01/2003