DAG 5 Stage Barvaux
De ochtend verliep met kleine oogjes, ze waren allemaal moe. De gedekte tafel werd traag gevuld, de trainers hebben met veel moeite iedereen wakker gekregen. Na een pittige opwarming met een klein gevechtje waren ze al gauw wakker. De ochtendtraining was een stevige training van 3km, het afscheid van trainer Wouter gebeurde met een natte duik aangeboden door een paar zwemmertjes. Eenmaal terug op de kampplaats, stond de lekkere tomatensoep met balletjes klaar en volgden de gewoonlijke doe-opdrachtjes. Daarna iedereen terug aan tafel voor het heel lekker middagmaal, vol-au-vent, iedereen minstens 2 borden. Dan de middagrust, deze liep uit tot een goeie twee uurtjes. Het zal ze deugd gedaan hebben. Een lekker gezond peertje om wakker te worden en dan het spelletje stratego dat we gister niet konden afwerken herspelen. Als avondeten een lekkere wafel en dan weer het betere trainingswerk. Gedurende training hebben een paar zwemmers kennis gemaakt met de snorkel, het ademen lukt toch niet zoals gedacht. Een van de zwemmers wou eens met een potje tomatenpuree 100m rugslag zwemmen, de keerpunten lukten nog behoorlijk maar het was toch even wennen. En dan terug naar de chalet om een lekkere zelfgemaakte pudding op te eten keuze uit vanille of chocolade, helaas hebben we deze avond van nog een trainer afscheid moeten nemen, Alain die moet morgen helaas weer gaan werken. Ook hebben we afscheid genomen van twee zwemmertjes Wannes en Julien, beiden wat ziekjes (darmontsteking en keelontsteking) dus geen zorgen van de overige ouders het heeft niets met onze stage te maken maar een samenloop van omstandigheden. Van de dokter mochten ze niet meer zwemmen maar wel veel rusten.
Groetjes van de trainers en de ganse kookploeg tot morgen.

foto's

4. katrien (04/07/2012 12:18:11)
Zonet Indra aan de telefoon gehad, ze is nog altijd super enthousiast en vind het zeer leuk en het eten ook zeer lekker. Bedankt alvast en tot morgen !

3. F. MORGA (03/07/2012 23:41:39)
Leuk om de verslagen te lezen!
Er heerst daar een gezellige drukte.
Is de fotograaf ook wat ziekjes?
Succes morgen aan iedereen!

2. Steven (03/07/2012 22:35:32)
blijkbaar is slapen geen probleem meer daar, of wat enkele dagen stage doen met een eendje - geniet nog van de laatste 2 dagen - ik denk dat we donderdag sneller in Barvaux zullen zijn dan vorige vrijdag

1. Steven D. (03/07/2012 22:33:16)
En zo werd de tent met 3 een tent met 2 blijkbaar. Het klinkt daar anders wel super tof!

160795 bezoekers sinds 11/01/2003