DAG 6 Stage Barvaux
Dag beste thuisblijvertjes,
Morgen zien jullie, jullie eendjes terug, wel wat afgetrainder. Deze morgen waren er terug al enkele vroege vogels die de gedekte tafel vroeg bestormden, anderen dan weer wat trager. Na een stevig ontbijt terug een kleine en nog tamelijk rustige dryland. De zwemmers worden overwelmd met techniek, dus nog een rustige training, want deze avond knallen. Eenmaal terug, een lekker soepje en de gewoonlijke doe-opdrachten. In de toch wel 5 min pauze die ze hadden tussen de opdrachten, had onze actiefste zwemmer er niets beter op gevonden dan een salamander te vangen en zijn eigen klein terrarium te fabriceren. Na de ochtend opdrachten volgde een welverdiend en stevig middagmaal. Het eten werd met grote porties naar binnen gewerkt om klaar te staan voor de training van de avond. Na een anderhalf uur platte rust keken velen al uit naar de training van deze avond. Eerst stonden er nog enkele toffe activiteiten. Het befaamde spel met het water, de bloem en de snoepjes erin werd door sommige met veel jolijt onthaalt. Iedereen heeft zich voluit gegooid in het spel om zoveel snoepjes te zoeken in de bloem. Een van de grote drijfveren was dat ze hun snoepjes meekregen naar huis die ze dan na een geslaagde wedstrijd zondag opeten. Door de vraag van de zwemmers om nog eens stratego te spelen, hebben de trainers bezweken onder hun puppyoogjes die vragend onze richting uit kwamen. Toen het spel naar zijn einde liep stond het uitgebreide laatste avondmaal op ons te wachten. Met een minimum van 2 volle borden per zwemmer achter de kiezen, vertrok iedereen met heel veel goesting naar de laatste zware training van de stage. De zwemmers konden elkaar bekampen op 50 vrije slag om een plaats te veroveren in de beste ploeg van de aflossingen. Menige zwemmers hebben zich overtroffen en jawel, er vielen al verschillende besttijden te rapen. Dit beloofd voor zondag! Met een fier gevoel bij de zwemmers vertrokken we terug naar de chalet. Het keukenteam stond weeral paraat met verschillende versnaperingen om te recupereren van de geslaagde training. Een welverdiende nachtrust lachte ons weer toe.
Het is al laat, de foto's volgen morgen.

Slaapwel! Tot morgen!

foto's

8. Martijn (07/07/2012 14:06:24)
Aan alle mooie liedjes komt een einde. Maar deze keer komt er hiermee een prachtige wedstrijd dichterbij!
Heel veel succes aan iedereen! Vlieg er in, ga ervoor en laat het maar goed knallen!

7. F. MORGA (06/07/2012 23:53:32)
Ik kijk al uit naar zondag!
Ik droom van prachtige resultaten!
Ik hoor in gedachten nu al hun kleurrijke verhalen over de stage!
Bedankt aan allen die de stage weer mogelijk maakten, de verslagen,... en zeer zeker: Christiane en Pascal.
Aan de zwemmers: wacht tot zondag NA de wedstrijd met die snoepjes, pas dan zullen ze heerlijk smaken!

6. Christiane (06/07/2012 19:44:58)
Het was heel tof en ik mis een beetje die vrolijke bende. Is hier stil. Gelukkig zie ik ze zondag terug en hoop dat ze knallen en hun ouders en trainers verrassen. Ze zijn een team geworden en zorgen voor elkaar. Dat vind ik super tof. Groetjes in Lendava

5. Steven D. (06/07/2012 14:50:23)
Bedankt voor de super stage! Niels heeft zich echt geamuseerd! Volgend jaar ziet hij wel weer zitten :)
Bedankt aan alle trainers en begeleiders!!

4. katrien (05/07/2012 21:53:08)
Ook voor Indra zal het de laatste keer Ardennen geweest zijn. Het was gewoon super, nogmaals bedankt voor de zorgen.

3. Karin (05/07/2012 12:16:34)
Laatste keer stage in de Ardennen zit er bijna op voor Anouk...
Zo te zien is het een superformidastische keer geworden!
Bedankt alvast aan Christiane en Pascal en iedereen die er tijd en energie in investeerde!

2. Eddy (05/07/2012 11:31:11)
k denk dat dit de beste stage ooit was in de Ardennen! of het ligt aan de vlotte schrijfstijl van de auteur !
Hier in Lendava ook alles super OK

1. Tanja en Steven (04/07/2012 23:21:01)
Ook hier gaan de lichten uit. Alles staat klaar voor de bevoorrading in Zwevegem morgenvroeg. En ja: morgen komen we ook bij jullie ons eendje ophalen! Dank voor de hele goede zorgen!!

160664 bezoekers sinds 11/01/2003