De vierde dag Zwevegem
Het wel en wee van onze zomercriterium zwemmers is telkens te volgen via http://www.uzkz.be
Alvast hier de 4 de dag

De vierde dag en iedereen vindt zijn draai nu optimaal. Zowel trainers als zwemmers weten wat hen te doen staat.
Dat laat het allemaal wat vlotter verlopen.
De routines beginnen bij de vroege vogels die in het schooltje ontbijten voor de dag begint. De tafels worden achteraf netjes afgeruimd.
Voor deze ochtend stond er voor groep 1 een theorie les over Crawl en Rug op het programma. Jasper, Charon en Louis hadden deze taak gezamenlijk op zich genomen. Samen weet je meer en kun je ook meer overbrengen aan je

1. Martijn (07/07/2012 14:09:07)
Aan de foto's te zien en de verslagjes te lezen komt deze groep ook ferm op dreef! Geniet van jullie weekend en volgende week is het aan jullie, heel veel succes!!

160778 bezoekers sinds 11/01/2003