Lendava dag 9
Morgen beginnen we de valiezen te maken. Als alles dat op de grond ligt in de kamers terug in de valiezen moet, dan staan we voor een serieuze karwei. Gelukkig kan er een en ander van de grond recht de vuilbak in. Vandaag opnieuw een gewone dag met zwemmen eten en zwemmen.
Het eten zullen we niet beschrijven. We hadden wel een orkestje tijdens het eten. Een zangeres en een soort van Justin Bieber met een orgel. Een van onze Tibos stelde voor om de Bolognaise te dansen. Weeral een leuke verspreking. De jongen bedoelde eigenlijk de Polonaise.
Ze zitten allemaal weer in bed , hopelijk krijgen we ze wakker morgen vroeg want deze morgen moest er hier en daar wakkergeschud worden. [url=https://picasaweb.google.com/105381055179140458974/10Juli2012?authuser=0&authkey=Gv1sRgCIKluOiI-KPCcw&feat=directlink]Zie foto

4. Christiane (12/07/2012 08:39:15)
Zie toch al afgetrainde lichamen.
Dat beloofd. Geniet nog van jullie laatste dagen

3. F. MORGA (12/07/2012 00:27:30)
Eddy, 't is met een 'h' !!!
Probeer het zo te onthouden: de langste voornaam, met die lange meneer, en met de h van zijn naam !!!
't Is eigenlijk zo moeilijk niet.
Deze morgen hier wat regen en dan bijna de ganse namiddag een aangenaam zonnetje.
Het doet deugd om de foto's te bekijken: zon en mooi bruine zwemmers!
Skypen met Ibiza geeft dezelfde sfeer!
Onze vezels staan al helemaal gericht op het zomercriterium in Brugge!

2. Eddy (11/07/2012 17:27:09)
Er zijn hier nog veel jonge zwemmerkes die katleen of is het nu kathleen, ik geraak er nog altijd niet aan uit, die niet weten wat het is als kat(h)leen mee op stage is

1. F. MORGA (10/07/2012 23:23:49)
Ik probeer mij een beeld te vormen van de kamers,... tegen mijn wil krijg ik een enorm ... beeld !!!
Was er deze keer geen verantwoordelijke voor de inspectie van de kamers ?
Er zullen zwemmers zijn die misschien blij zijn dat ik er niet bij ben,...
Ik heb zo een stil vermoeden dat er weer spullen in de verkeerde valies zullen geraken,... maar toch richting Belgi

160664 bezoekers sinds 11/01/2003