Badhuis Welkom op de website van MZK. Volgende wedstrijd: Dag 5 regiocriterium Henri Lecluyse in Meulebeke op 07/04/2024.

Jeugd-labels doen van zich spreken
Op de Memorial Antheunis, in het gloednieuwe zwembad Rozenbroeken, kregen onze Jeugd-labels voor het eerst dit seizoen de kans om te bewijzen wat ze zoal in hun mars hebben. En, het moet gezegd, dat deden ze met verve; de uitslag spreekt voor zich!

Zelfs zonder de jongste Jeugd-labels (

4. Anthony Herman (08/11/2012 22:39:46)
Het was weerom een genoegen om onze gasten te zien zwemmen: oerendhard en technisch verfijnd. Gezien de Rudolphpunten heeft iedereen reeds een sterk niveau behaald. Niemand euromillions gewonnen om een gelijkaardig prachtig bad in Eddy's tuin neer te planten? En by the way, Eddy, Lara heeft dit WE 4 clubrecords verbroken; ook de 200 WS heeft eraan moeten geloven.

3. annick (08/11/2012 19:31:00)
Super bezig allemaal !!! Leuk om de wedstrijden bij te wonen, zijn fier op jullie :)

2. Regine (05/11/2012 23:08:21)
mooi zwemweekend,toffe sfeer, prachtige prestaties van alle zwemmers !
Proficiat aan zwemmers en trainers !!! een mooie voorbereiding op VJK

1. Jasper (05/11/2012 21:28:26)
Proficiat aan allemaal! Super goed gedaan! Toffe sfeer in de groep en een heel mooi zwembad. Zo'n Gold zwembadje in de regio zou niet mis zijn..
Opvallend was dat het publiekzwemmen gewoon kon doorgaan tijdens de wedstrijd. Toegang, kleedkamers, gangen en het zwembad zelf , alles kon geluidsdicht afgescheiden worden met deuren en wanden. De glijbanen en de prutsbaden kunnen dus verder geld opbrengen tijdens de competitie en de clubmomenten. Zeker iets om over na te denken..