Dag 2 Ardennen
Deze morgen waren de zwemmertjes op tijd wakker maar onze Waalse vrienden nog niet. Ze hanteren hier blijkbaar nog het winteruur. Het uurtje wachten voor het opengaan veranderde algauw in een figuurlijke "droog" opwarming met wat stretching en wat lopen.
De zwemmers werden onderverdeeld in vier groepjes volgens niveau. De Waalse goden waren ons plots goedgezind en we mochten een uurtje langer zwemmen.

De begeleiding werd uitgebreid. Jana (vriendin van Joerik) werd aangesteld tot fotograaf. Mara, samen met mama Jodie en papa Wouter, kwamen ons ook vervoegen.

Deze middag kregen de zwemmertjes WAP * voorgeschoteld. Bij de ene ging dit al vlotter naar binnen dan de bij ander. Na het eten was het tijdens de middagrust verdacht stil. Na dag 2 is er bij de jongsten al wat vermoeidheid te merken.

Na dit rustige moment, brak de hel weer los. Het befaamde Strategospel zorgde voor heel wat leven in de brouwerij. Zelfs een zware regenbui kon de pret niet bederven. Er werd deftig heen en weer gelopen tussen de twee kampen. Na zes partijtjes was het tijd voor het vieruurtje.
Tijd voor teambuilding - denkspelletjes. Een vermoeiende techniektraining in een zwembad voor ons alleen . We kijken nog vlug naar de stagefoto's. Dromen van de Kayaktocht morgen, dus vlug in bed.

Tot het volgende verslag

* Worst Appelmoes Patatten

4. Pierre Vis (30/06/2013 15:00:45)
Ziet er fun uit! En straks met het zonnetje er bij zal het nog zoveel leuker zijn.

Intussen wordt in Zwevegem alles in gereedheid gebracht voor de stage & worden er ijverig valiezen gepakt richting Lendava. Vanaf morgen draaien de 3 stages op volle kracht!
GoGold!

3. Els (30/06/2013 14:33:36)
Gelukkige verjaardag JODI!!!! Ziet er idd super leuk uit! Wel grappig dat zowel Goan en Faye nog altijd dezelfde kleren aan hebben als toen ik ze afzette :-)

2. Braekeveld Xavier (30/06/2013 10:43:28)
ziet er daar goed uit, hopelijk vandaag iets beter weer om te kajakken.

1. Gaetan (30/06/2013 10:04:23)
Het ziet er daar idd weer super leuk uit!!alles ok met de vinger van matisvdc?toffe foto's...gelukkige verjaardag Jodie.

160676 bezoekers sinds 11/01/2003