Dag 3 Ardennen
Dag 3 begon met een zangstonde voor de verjaardag van Jodie. Daarna terug dagelijkse routine, zwemzak maken en gaan zwemmen. Na de tomatensoep met balletjes, maakten we de zakken gereed met de nodige kledij voor na de kayaktocht. Maar eerst het m iddageten met een verkorte platte rust. Voordat we konden kajakken moesten we eerst een stevige wandeltocht maken van 14 km. Rijsttaart en water zorgden voor de nodige aanvulling van koolhydraten en vocht. Dan kon het echte avontuur beginnen. Ondanks het vele vastlopen aan de rivierboorden, het ronddraaien op het water en het nat gespet worden door Joerik kwamen we toch heelhuids aan. Sommige moesten wel op sleeptouw genomen worden door Alain. Na de droge kleren en de terugtocht naar de chalet was het tijd voor een ijsje gevolgd door een toren croque-monsieurs. Na deze lange en vermoeiende dag gaan de zwemmers graag gaan slapen om terug fit te zijn voor morgen.
Zie voor foto's

2. Els (30/06/2013 22:47:48)
Ah, toch wel de link werkt nu wel, super foto's!! Goan ziet er wel supervermoeid uit, amai! Maar ik peins dat hij nu wel goed moe gaat zijn en goed zal slapen! Bedankt voor het verslagje en de goeie zorgen! Aan Jodie, wouter en Mara goeie reis naar het verre SloveniË

1. Els (30/06/2013 22:34:29)
Amai, klinkt heel vermoeiend! Benieuwd naar de foto's want voor het moment is er nog geen link denk ik?

160775 bezoekers sinds 11/01/2003