Dag 4 Ardennen
Deze ochtend was het voor vele zwemmertjes iets lastiger om op te staan. Na de leuke en actieve dag van gisteren sliepen vele zwemmertjes dan ook heel goed vannacht. Tijdens de ochtendtraining was er een aangename verrassing voor hen. Zij mochten uitzonderlijk jagerbal spelen. Na deze leuke ochtendtraining keerden we terug naar huis voor een heerlijk middagmaal. Ook de platte rust was voor sommige zwemmertjes een must waar ze dankbaar gebruik van maakten om nog even een klein beetje te slapen. Na dit rustig moment startten we de middag met een paar spelletjes. Zelfs voor de avondtraining werden er nog enkele leuke activiteiten gedaan zoals zaklopen en 'dikke berta'. Tussendoor kregen ze enkele rijstkoeken en water, waardoor ze weer energie hadden voor de avondtraining. Na deze training waarin ze een leuke aflossing deden met de trainers, stonden de heerlijke hotdogs al klaar. Als dessert was er de verse fruitsla op aanvraag van de zwemmertjes. Ook nu weer genieten de zwemmertjes van een welverdiende nachtrust.

Ook fotooooooooooos

2. els (02/07/2013 18:23:32)
SJIEKE!!!!

1. Gaetan (02/07/2013 16:30:37)
Het ziet er daar weer superleuk uit!

160780 bezoekers sinds 11/01/2003