Dag 2 Zwevegem
De zwemmers kwamen deze morgen binnen: ai ik ben stijf, oei mijn spieren….
Trainer Jasper is geblesseerd door zijn deelname aan sport en spel: hij ging door de knieën voor de andere trainsters. De jongsten kregen een eerste theorie en waren hiervan diep onder de indruk.
Trainers en zwemmers hadden een hele grote ontgoocheling: het waren toch patatten ipv de voorziene kroketten.
Vandaag mochten de oudsten naar de initiatie les Siam gym: kennismaking met kick boksen, boksen, MMA en algemene conditie. Ook de oudsten gingen er heel hard in op: de T-shirts waren klets nat, airco werd goed gebruikt en alle ramen werden geopend.
De dag werd afgerond met een goed gezelschapsspel. Slaapwel en tot morgen!

en ja hoor de foto's

1. Wauter Derycke (05/07/2013 14:37:02)
Bruce Lee achterna :-)
Knappe stage gasten, een plezier om het verslag te lezen en de foto's te bekijken! Ook hier dank aan de begeleiding voor jullie onvervangbare inzet!! Fier om een "Goldie" te zijn :-)