Stage Lendava – Dag 3
Dobar dan! Vandaag gaan we eens wat dieper in op wat we hier zoal achter de kiezen stoppen & ons keelgat binnen gieten.

S’ochtends is er ontbijt in buffetvorm, met brood & pistoletjes, allerhande beleg gaande van choco tot vlees, joghurt & ontbijtgranen, hardgekookte eitjes & ook warme eitjes. Koffie, thee, melk & een variëteit aan fruitsap zorgen er voor dat alles vlotjes binnen glijdt.

S’middags & s’avonds is er opnieuw buffetvorm. Het gehanteerde principe is dat iedereen eet wat de pot schaft: een soepje (keuze tussen groentesoep & bouillon-soep) & een kommetje gevuld in de groetenbar zijn sowieso verplicht, voor de warme maaltijd hebben de zwemmers telkens de keuze uit meeerdere deegwaren (rijst, patatjes, ‘iets met tarwe’ en pasta) & verschillende soorten vlees & vis.
Het dessertbuffet laten we even terzijde wegens grotendeels niet van toepassing voor onze zwemmers (tenzij het fruit), maar we zouden ook niet willen dat jullie in België te veel verwateren bij het horen van al dat lekkers. U merkt het, eigenlijk zwemmen we niet om in vorm te komen, maar net om te vermijden dat we michelin-mannekes/vrouwkes worden.. ;-)

Trainingsgewijs werd er vandaag opnieuw weer heel wat water verplaatst & ook op het droge wordt er bij momenten serieus gezweet. Niet alleen de zwemmers zweten; de chrono van Eddy bleek vanmiddag te smelten na een tijdje intensief tijden nemen ☺

Morgenochtend genieten we met zn allen van een eerste (halve) rustdag; we mogen zeggen dat de zwemmers dit verdiend hebben & hopen dat de toon gezet is voor de rest van de stage!

3. Anthony H (04/07/2013 20:47:52)
Wedden dat de staff wél aan al dat lekkers zit...nadat de zwemmers de tafel verlaten hebben. :-)

2. Vanhaverbeke Frans (04/07/2013 17:41:23)
Dus, als het goed lees, een mix van vakantie en training.

1. katrien en franky (04/07/2013 07:57:58)
Zolang het maar de chrono is Eddy en jij nog niet smelt !

160657 bezoekers sinds 11/01/2003