Lendava dag 6
Vandaag mochten we een jarige vieren in de groep: 13 jaar geleden kwam ene Nicolas Logghe ter wereld en dat vierden we vandaag met de gebruikelijke felicitaties & een welverdiend ijsje.
Deze ochtend kwam er overigens ook een vochtige substantie uit de hemel, volgens de locals betreft dit het zelden geziene fenomeen ‘regen’. Tegen het begin van de training was de zon echter al weer van de partij, dus veel hinder hebben we niet ondervonden.

Deze avond kregen de Jeugdlabels nog een aantal inspirerende filmpjes te zien over mensen die indrukwekkende zaken kunnen of blijk geven van enorm doorzettingsvermogen. Het was zeer stil in de zaal, waarschijnlijk door een mix van ontzag & vermoeidheid.

Na een week trainen voelen we dat de vermoeidheid begint te wegen bij jong & oud. Niet abnormaal als je weet dat we zwemmers dagelijks behoorlijk wat kilometers voorschotelen, en dat met hier en daar een intensieve prikkel. Ook de dryland-sessies komen bij momenten hard aan.
Maar goed, daarvoor zijn we hier, en deze vermoeidheid maakt ook deel uit van het trainingsproces. De rustdag zalvoor velen als geroepen komen om de batterijen opnieuw wat op te laden.

Tot morgen voor het rustdag-verslagje.

nog wat rare gasten aan het woord

meer filmkes van rare gasten klikkie

3. Christiane (07/07/2013 11:02:25)
Proficiat Nicolas met je 13 de verjaardag. Dikke knuffel. Profiteer van jullie welverdiende rustdag. Groetjes

2. F. MORGA (06/07/2013 23:41:19)
Voor Nicolas: 13 dikke zoenen... 13 zonnige dikke zoenen... vandaag stralende zon, hier geen regen !!!
De weerman ziet het ongeveer zo voor de komende 2 weken,... ik zou het zo graag willen geloven.
Nora, we weten wel dat een beetje ook soms een beetje veel is...!? Super die filmpjes!
Morgen rustdag, misschien is er tijd om de trainers even aan het woord te laten.

1. katrien en franky (06/07/2013 23:27:59)
Proficiat Nicolas met je verjaardag. Ik heb gehoord dat het welverdiend ijsje gesmaakt heeft !

160659 bezoekers sinds 11/01/2003