Stage Lendava dag 8
Een uitgebreider verslag volgt, maar toch al de fotos van de gezamenlijke training deze ochtend.
Gold jeugd en Goldlabels trainden samen deze ochtend. Jong en 'oud' sloegen de handen in elkaar en trainden samen, ook nog foto 's te zien van de WC training van de jeugdgoldlabels deze avond , de beelden spreken voor zich.

De rustdag is al lang weer vergeten.

Stage Lendava – Dag 8

De ervaring leert ons dat het na een volledige rustdag altijd weer wat moeilijker is om in het trainingsritme te komen, vandaar de keuze om deze ochtend rustig op te starten.

Jeugd & ouderen werkten eerst gezamenlijk de droogtraining af. Voor de gold-labels de kans om eens te tonen waar zij zoal mee bezig zijn op vlak van core-stability (oefeningen op de swiss-ball & werken met de redcord), en voor de jeugd-labels was het ongetwijfeld een leuke (eerste) ervaring waarbij sommigen bewezen dat ze niet hoeven onder te doen voor hun ‘leermeesters’.
De teams waren:
- Mathieu, Louka & Laura
- Michael, Helena & Matisse
- Nora, Emily & Dries
- Tim & Jelle
- Michiel D, Anthony & Thibo
- Jeroen, Thijs & Lara
- Tim, Michiel B & Guillaume
- Syl, Tibo & Justine
- Elise, Indra & Cian
- Jodie, Nicolas & Silken
Nadien volgde een gemeenschappelijke techniektraining. Na enkele demonstraties door Mathieu, Michael, Nora & Jodie was het aan de ganse groep om de theorie in de praktijk te brengen. Op die manier vloog de tijd voorbij & was het etenstijd voor we er erg in hadden.

S’middags gingen we opnieuw over op het normale trainingsregime. Voor de oudsten stond er opnieuw een techniek-training op het menu terwijl de jeugd-labels vol overgave opnieuw een weerstandstraining afwerkten. Iedereen ging voluit en een enkeling snapte al eens achter adem of knuffelde de goot. Aan inzet geen gebrek alleszins!

fotos

Hieronder de foto van de dag , als je goed kijkt zie je het zwembad in het brilletje van Helena !

Het videodagboek

8. el (09/07/2013 21:54:41)
leuke foto Helena !!!

7. David Vanhoucke (09/07/2013 16:39:39)
@christian @Pierre Vis : hebben Louka ook nog nooit moe gekregen :-( Als er iemand het te weten komt, laat maar weten. Handig om het een beetje rustig te krijgen in huis :-)

6. David Vanhoucke (09/07/2013 15:31:45)

5. frank (09/07/2013 13:23:07)
veel sterkte aan alle zwemmers,t ziet er hard uit.....de beloning volgt !!

4. frank (09/07/2013 13:22:52)
veel sterkte aan alle zwemmers,t ziet er hard uit.....de beloning volgt !!

3. Pierre Vis (09/07/2013 13:08:26)
@Christiane: Louka is nooit moe, maar hij was wel al eens een beetje uitgeput.. ;-)

2. Christiane (09/07/2013 07:55:16)
Toffe foto's. Amai wat zijn ze moe. Heb je loucka ook moe gekregen. Bij ons verledenjaar in de ardennen is dit niet gelukt. Misschien 5 min en was weer aktief. Groetjes

1. Regine (09/07/2013 07:30:25)
mooie foto !
berichtje van mémé en pépé gelezen ?

160664 bezoekers sinds 11/01/2003