Stage Lendava – Dag 9
Voor de jeugdlabels nadert stilaan het einde van de stage en het begin van de taper. Vanmorgen stond er nog een lichte uithoudingscapaciteitstraining op het menu, en dat na de weerstand van gisteren. De training werd vrij vlot gezwommen, al merken we ook dat de opeenvolging van trainingen in combinatie met de hitte stilaan begint door te wegen. De rustige recuperatie-training van deze middag was dan ook welgekomen.
Intussen zijn ook de voorbereidingen op gang gekomen voor de Golden Trials van morgen. De affiches hangen uit, de inschrijvingen zijn binnen & de goesting bij de zwemmers is er. Morgenmiddag is het race-time!

Na de ochtendtraining van de goldlabels was het kadavers tellen, want er stond een waaier aan prikkels op het menu voor de verschillende subgroepen. De goot had opnieuw veel aantrek tijdens de vermogen-sets en de uitdrukking ‘zich leeg zwemmen’ werd door sommigen wel heel letterlijk genomen. Hoe dan ook, een fantastische mentaliteit en de wil om grenzen te verleggen waren absoluut aanwezig. Ook hier volgde een rustige namiddag-sessie om het lichaam de kans te geven te recupereren.

Tot morgen voor meer nieuws uit het intussen broeierig hete Lendava…
10 days to go !

de foto's

2. Christiane (10/07/2013 12:10:37)
Net terug van zwevegem. Ze zijn heel goe bezig. Dat beloofd voor het weekend.
toffe foto's.

1. Steven D. (09/07/2013 22:58:12)
We zullen de jeugd met plezier oppikken in Zaventem zodat ze snel aan hun taper-periode kunnen beginnen!
Hier kijken we alvast uit naar de live-verslaggeving van de medaille-uitreiking op de Golden Trials :-)

160672 bezoekers sinds 11/01/2003