Stage Lendava – Dag 10
Laten we beginnen met het grootste nieuws van de dag: Louka heeft deze middag geslapen en na de Trials was hij moe. U leest het goed, hij was moe!

De Jeugdlabels begonnen hun laatste volledige stage-dag met een regeneratie-training in functie van de Trials. We zagen reeds veel frisse ‘totjes’ en de goesting om s’middags te racen was al aanwezig.
De wedstrijd zelf was algemeen een succes: mooie races, besttijden en ook nog een aantal werkpunten waar we tijdens de taper mee aan de slag kunnen. Mission accomplished!

De Goldlabels kregen deze ochtend een pittige dryland-sessie op hun bord, gevolgd door een regeneratietraining. S’middags was er een halve rustdag en deze werd gebruikt om de youngsters aan te moedigen tijdens hun Trials.

Morgen nemen we afscheid van de jeugdlabels die terug huiswaarts trekken om daar de taper af te werken; de goldlabels gaan opnieuw van start voor 7 trainingssessies vooraleer ook zij hun stage afronden. Ook uw nederige dienaar/reporter met dienst gaat morgen het vliegtuig op, maar de opvolging is verzekerd! Vanaf morgen neemt Kris het van mij over.

5. Martine (11/07/2013 10:21:10)
Dankjewel trainers en begeleiders! Ook voor de foto's en filmpjes, we hebben het allemaal met veel plezier gevolgd. We kijken uit naar de thuiskomst van onze jeugd. Tot straks!

4. Annick (11/07/2013 09:32:44)
Een hele dikke merci aan de trainers en begeleiders !!! We hebben genoten van de mooie foto's en superleuke filmpjes ! Tot straks in Zaventem.

3. David (11/07/2013 08:31:04)
dit is inderdaad groot nieuws :-)
eens nadenken hoe we dit hier thuis kunnen aanpakken.
Tot in Zaventem en bedankt voor de vele leuke foto's en filmkes!

2. Christiane (11/07/2013 08:24:22)
Loucka moe.Ja papa loucka ze hebben het gevonden maar je kan het jammer genoeg niet toepassen. Alleen als er zware wedstrijden zijn zal het eens stil zijn.

1. katrien en franky (11/07/2013 07:44:51)
Bedankt alvast voor het dagelijkse verslag en de talrijke foto's en tot in Zaventem !