Jeugdkampioenschappen 2013
Hierbij wensen wij alle jeugdzwemmers een prettige vakantie toe. Met deze zware campagne achter de rug, is deze onderbreking voor ieder van ons welgekomen. Het is tijd om ons lichaam en geest wat rust te gunnen. We kunnen besluiten dat vorig seizoen wel héél succesvol was. Natuurlijk willen we allen op het BJK altijd nog dat ietsje meer ! Iedereen zwom besttijden, terwijl de topprestaties van Oostende in mei nog maar net vergeten waren. Vele TOP TIEN plaatsen vielen ons te beurt. Enkelen konden dit verzilveren of vergulden met medailles. Maar zoals altijd moet je rekening houden met je concurenten en soms zijn die net dat ietsje sterker. Hou dit in gedachten :
Embrace your opponents , they make you stronger and better.

PROFICIAT VOOR JULLIE ALLEMAAL !!!

Nog eventjes opsommen :Louka Vanhoucke werd 5x Belgisch kampioen (100 vrij, 100 school, 400 vrij, 100 vlinder, 200 wissel) ! Vice kampioenen (dus 2e) : Tibo Braekeveld op 100 rug, Nicolas Logghe op 400 vrij, Dries Ongenae 200 vrij, aflos heren (Tibo B, Matisse C, Louka V & Cian H) 4x 100 wissel. GOLD staat dus in het podiumklassement als vierde club. Collectief ook sterk gepresteerd met 75.43% besttijden.

Gold Uitslag
De volledige uitslag

Op naar het BK en het WK in Barcelona. Succes Allen !

Ook in het internationale open water circuit liet Gold Swimming Team van zich horen. Lees het relaas en bekijk de mooie foto's via http://www.goldswimmingteam.be .

4. annick (24/07/2013 10:01:29)
Doe zo verder ! Proficiat !

3. Steven (23/07/2013 20:02:44)
@Eddy, ik zou het niet beter kunnen zeggen! GOLD Swimming Team wordt ieder jaar sterker!
Proficiat aan alle zwemmers, trainers en begeleiders op het BJK! Geniet van jullie vakantie!!

2. Eddy (23/07/2013 17:31:44)
Dit zijn resultaten waar we jaren geleden pas van konden dromen. Nu zijn ze werkelijkheid ! En onthou dit allen: dit is enkel mogelijk door onze reeds jarenlange samenwerking !
Gold Swimming Team, is er, blijft er, en wordt steeds maar beter ! Op naar volgend seizoen !

1. Martijn (23/07/2013 17:29:12)
Knap gedaan, proficiat aan zwemmers én coaches!
Ook komen er nog 7 top-5 plaatsen er bovenop, mooi!

160790 bezoekers sinds 11/01/2003