Hofstade - dag 1
Bloso centrum Hofstade in de vroegte. De één komt al opgewekter toe dan de ander. Geladen met pak en zak en de nodige dosis gezonde vloeistof (lees water) zijn ze klaar om de vijfdaagse stage te beginnen.
Aan het lawaai te horen merken de trainers en begeleiders overduidelijk dat het enthousiasme bij de zwemmers heel groot is! Dat blijkt na een eerste training verre van verdwenen.
Het middagmaal is een voltreffer: spaghetti bolognaise en als toetje een ijsje.
Na de middag is iedereen goed en wel geïnstalleerd en kunnen ze genieten van een korte middagrust. Al bij al verliep dat erg stil.
Na een kleine programmawijziging wegens het gure weer trekt de hele groep naar de sporthal voor teambuilding en een avond-zwemtraining. Het tempo wordt wat opgedreven om de overdosis energie bij sommigen dringend te doen dalen. Dat heeft zijn effect niet gemist, iedereen, behalve een enkeling, was al snel in dromenland!
De mama’s.
De fotos.

3. Dorine (29/12/2013 09:54:49)
Amaai! Een leuke stageplaats! Fijn om de stage van op afstand wat mee te kunnen volgen. Veel plezier daar!

2. F. MORGA (29/12/2013 00:08:19)
Het ziet er allemaal goed uit! De foto's zullen de moeder- en vaderharten thuis weer enorm veel deugd doen !
Succes aan allen daar!

1. Martijn (28/12/2013 22:56:16)
Ola! De sfeer zit er al goed in :)
Veel succes daar in het verre Hofstade!

160653 bezoekers sinds 11/01/2003