Hofstade - dag 2
6u30 is het uur waarop de gemiddelde voetballer in zijn bed sukkelt na een avondje stappen. Een zwemmer daarentegen springt op dat uur uit z’n bed, klaar om na een stevig ontbijt de zwemtraining aan te vatten. De jongsten kregen nog een extra halfuur slaap, en dat was duidelijk welkom. Voor hen stond er een droogtraining op het menu met oa reis rond de wereld, raten & raven en tussen 2 vuren. De oudere zwemmers sloten het voormiddaggedeelte af met een theorie-sessie vlinderslag / schoolslag.
Gisteren scoorde de kok serieus met spaghetti & broodjes gezond, maar vandaag was de groentepuree al een stuk gewaagder. Hier & daar was er een lang gezicht te bespeuren (nietwaar JD?), maar uiteindelijk werd er toch goed gegeten. Na de middagrust werden de rollen omgekeerd: de youngsters werden 2 uur te water gelaten (met vooral techniek, een vleugje techniek & ook nog wat techniek) terwijl de ouderen zich in de sporthal vol overgave op de plint … euhm het parcours stortten.
De macaroni was vanavond een voorspelbaar shot in de roos, en aan de decibels te meten ruim voldoende om opnieuw energie te tanken. Het jonge bloed werd nog even losgelaten op het domein, voor een avondlijk stratego-spel terwijl de ‘oude garde’ een filmavond had met ’21 Jump Street’ op het witte doek.
En dan was het alweer bedtijd; de tijd vliegt … .
De trainers.
Klikkieklik voor de foto's.

1. Eddy (29/12/2013 22:30:30)
Ziet er daar heel goed uit, maar hier is het water lekkerder ! VITTEL
Tille bang van de camera ?

160781 bezoekers sinds 11/01/2003