Vittel - dag 5
Ziezo de valiezen zijn klaar, we staan gepakt en gezakt, lik dat ze zeggen. Vóór het ontbijt morgenochtend worden de valiezen in de mini busjes geladen. Na het ontbijt gaan we nog eens zwemmen. Samen met onze lunchpakketten stappen we dan direct de Mercedes Sprintertjes in en rijden rustig naar huis. We hopen om 11 uur rijdende te zijn, zodat we zonder files of andere ongemakken omstreeks 17 u aan het zwembad van Zwevegem kunnen aankomen. U wordt op de hoogte gehouden via sms-verkeer wanneer we het Groot Hertogdommeke verlaten en België binnen rijden. U krijgt dan opnieuw een message wanneer we Zwevegem tot op een half uur genaderd zijn.
Het was opnieuw een leuke dag, want we gingen 2x zwemmen, we kregen opnieuw gezonde voeding, en zaten nog eens in het brobbel–stoom bad, de sauna laten de meesten links liggen, wegens te warm. Bij de teammeeting kwam de voeding en recuperatie aan bod. Iedereen bracht zijn plastieken zak gevuld met alle resterende voorraad koeken, poeiers en picniccen mee. De High Five producten en voeding in het algemeen kwamen aan bod. Wanneer neem ik nu wat? En ook wanneer neem ik iets niet? Neem ik niet te veel? Hoe recupereer ik best na welke type training? Met een simpel voorbeeld van een stagedag werd alles veel duidelijker.
Tot morgenavond.

160777 bezoekers sinds 11/01/2003