Hofstade - dag 4
Vandaag laten we de oude garde aan het woord: juij!
Geen trompetmuziek deze keer om ons te wekken, maar wel het felle licht die ons in de ogen scheen, aangelegd door trainer Joerik. Helaas, geen uitgebreid ontbijtbuffet deze ochtend, we hielden het sober met een standaard ontbijt.
Na onze magen gevuld te hebben, begaven we ons naar the place to be, HET zwembad!
Deze ochtend stond een lastige maar leuke training op het programma. We sloten af met een deugddoende stretching en een welverdiende douche.
We dachten dat onze magen onmiddellijk gevuld konden worden maar Kris leerde ons eerst nog wat bij over een meerjarenplanning.
Als middagmaal kregen we gigantische gehaktballen met een zoet tomatensausje op grootmoeders wijze. Deze gehaktballen werden gezelschap gehouden door een mix van gewokte groenten en Chinese rijst. De kers op de taart bij deze maaltijd was een smeuïge chocomousse, HEERLIJK! Njam njam njam!
Toen we onze buikjes rond gegeten hadden, konden we al dit lekkers laten verteren door een middagdutje.
De middagrust was spijtig genoeg van korte duur :-(, maar het leven van een zwemmer is nu eenmaal hard hé … . Met veel gapende gezichten trokken we naar de sporthal. Na onze groep in 3 werd verdeeld, konden we onder leiding van Pieter een leuk partijtje korfbal spelen. Kris gaf terzelfdertijd aan een andere groep met veel plezier enkele militaire drill oefeningen. We hadden geen tijd om uit te rusten want een nieuwe zwemtraining stond al op ons te wachten. Die bestond uit leuke aflossingen waar teamwork goed van pas kwam.
Onze normaal goed ruikende adem werd nu abrupt aangepast door de lekkere, maar vettige, naar look stinkende pitasaus die we weliswaar met veel overgave naar binnen slokten.
Nu zullen we onze grijze massa eens aan het werk laten bij de quiz die samengesteld is door de trainers en 5 medezwemmers.
Zij die sterven, groeten u, daaaaag! :-)
Lore Beelprez & Isaura Vanluchene
Klikkieklik voor de foto's.

1. F. MORGA (31/12/2013 15:05:13)
Zij die sterven,... Lore, voor een halve dode, dans je redelijk goed,... ja, ze waren wel aan het filmen!!!
Ballonnen blazen tot ze springen,... ik denk dat Kevin deze proef heeft gewonnen,... of het waren zijn wangen die eerst ontploften,...!!!
Aan allen een zéér succesvol 2014.

160657 bezoekers sinds 11/01/2003