Dag 1 stage Barvaux vrijdag 27/06
Hier zijn we weer. Hallo Barvaux, welkom in de gezonde Ardennenlucht!

Deze middag rond 15u30 arriveerden onze eerste zwemmertjes in het bos van Barvaux, al snel was het een gezellige drukte van"knutselende" ouders die de tentjes aan het opzetten waren. Het afscheid nemen duurde van de ene nog wat langer dan van de andere, maar uiteindelijk waren alle ouders vertrokken en was de stage echt gestart.

Deze avond een pannenkoekenavondmaal, dat natuurlijk heel erg in de smaak viel. Daarna was er nog een korte wandeling om de streek wat te verkennen. Iedereen om 21 uur in bed, misschien wat vroeg op een eerste stagedag, maar het onweer besliste dat we maar beter goed uitgerust aan de rest van de stage kunnen beginnen.

160801 bezoekers sinds 11/01/2003