Badhuis Welkom op de website van MZK. Volgende wedstrijd: Dag 5 regiocriterium Henri Lecluyse in Meulebeke op 07/04/2024.

Dag 3 Stage Barvaux Zondag 29/06
6u30, nog muisstil op de GOLD-kamping, het enige wat we horen is het gedruppel van de regen op de tenten. Jawel het regent nog in Barvaux. Om 6u50 wordt iedereen voorzichtig gewekt met een flits van het fototoestel (foto's volgen morgen) Bij het ontbijt besliste het trainers- en begeleidersteam om de gebruikelijke kayaktocht op zondag niet te laten doorgaan. Iedereen vond het heel jammer, maar begrijpt dat het in dit koude en natte weer niet verantwoord is om te gaan wandelen en kayakken. Misschien kunnen we later deze activiteit nog inplannen. Dus aangepaste dagplanning op zondag: ontbijt, vertrek zwembad en dan het water in. Er wordt soms gepraat over hard water, maar vandaag was dit zeker het geval in Barvaux. Alexine had plots hevige pijn aan haar voet, er bleek een stuk glas in haar voet te zitten. De redder had ,blijkbaar niet veel zin om daar iets aan te doen, dus de wagen in en naar het ziekenhuis. Daar werd ze snel geholpen en kreeg nog een draadje in haar voet, gelukkig mag ze verder zwemmen, maar wandelen is wat moeilijk. Dus tijdens een regenpauze deze middag werd een kleine wandeling gemaakt, maar Alexine mocht in plaats daarvan mee met de quad van Pascal. Er waren toch hier en daar wat jaloerse blikken. Verder werd er veel geknutseld, raadsels opgelost en vooral gegeten! De 4 kg spaghetti met volledig zelf gemaakte saus ging vlot naar binnen. En 's avonds waren er hotdogs, een enkeling werkte op zijn eentje maar liefst 4 stuks (met bijhorende groentjes) naar binnen. We vermoeden dat zijn ouders niet genoeg hebben met het kindergeld om hem eten te geven.
Nog een pudding als dessert en dan opnieuw in bed. De vermoeidheid is niet zoals anders op de zondagavond, dat horen we vooral aan het volume aan tafel deze avond. Daar zullen de trainers morgen wel iets aan doen!
Veel succes aan onze collega's in Zwevegem en Hodme!

5. petra (30/06/2014 07:32:37)
Tof te lezen dat het daar zo leuk is. Spoedig herstel voor Alexine. We kijken alvast uit naar de foto's

4. katrien (30/06/2014 07:27:07)
In Hodme zijn ze goed aangekomen.
We hopen dat bij jullie de zon vlug van de partij is maar ik ben er zeker van dat de regen de pret niet gaat bederven !

3. F. MORGA (30/06/2014 00:30:36)
Oei, het was toch geen spaghetti met glasbrokken zeker!? Als Alexine zo'n taaie is als Christiane, dan moeten we ons geen zorgen maken! Zij mocht niet kayakken, maar wel mee op de quad,... die anderen zijn natuurlijk een beetje jaloers!
We proberen morgen met de foto's uit te zoeken wie die flinke eter is!
Deze namiddag was de zon hier van de partij, morgen hopelijk ook bij jullie!

2. Eddy (29/06/2014 22:11:43)
Ze gaan allemaal een kilootje bijkomen zekers? wie zijn die koks daar ?

1. Els (29/06/2014 21:34:48)
Super om horen dat er veel gegeten wordt :-) ! Veel sterkte aan Alexine, hopelijk herstelt het vlug!

160290 bezoekers sinds 11/01/2003