Dag 4 Stage Barvaux maandag 30/06
Deze morgen wekker op 6u40, 10 minuutjes vroeger, want het wordt toch wel wat moeilijker om op tijd aan de ontbijttafel te raken. Maar eenmaal echt wakker bleek dat de meesten toch nog heel wat energie in overschot hadden. Zoals gisteren al beslist maakten de trainers deze ochtend een volumineuze training, 4600 meter voor de oudsten, iets minder voor de jongsten. Het middagmaal was macaroni met kaas en ham. Na de middagrust was er een verrassingsdessert. Het is immers de verjaardag van trainster Jodie en die verraste alle zwemmers met een ijsje in de cafetaria. Na het ijsje konden de zwemmers nog wat spelen op het speelpleintje en daar bleek dat de zwemmers de training van 's morgens al goed verteerd hadden, dus beslisten de trainers om nog een klein wedstrijdje berglopen te organiseren. Iedereen kon om beurt zo snel mogelijk de helling naar boven oplopen, ondertussen kon de rest wat tekenen op het krijt en spelen met de sjoelbak.
Dan boterhammetjes met beleg en opnieuw naar het zwembad. Weer een deftige training 3600m voor de oudsten en de jongsten kregen een techniektraining. Na de training nog wat wafels verorberd en dan in bed, zodat we fris zijn voor de wandeling en kayaktocht van morgen. Want jawel sinds vandaag is het hier ook stralend weer en morgen wordt ook wat warmer, dus hebben we beslist om morgen te gaan kayakken. Dat belooft prachtige foto's voor morgen!
Slaapwel

5. Ine (01/07/2014 19:43:57)
Het ziet er allemaal mega-leuk uit .! Happy birthday Jodie. Hopelijk was het leuk kajakken vandaag...

4. katrien en franky (01/07/2014 13:34:11)
Een gelukkige verjaardag Jodie !

3. Els (01/07/2014 06:34:43)
Super! K kan me al voorstellen wie ook energie over had :-) En Gelukkige verjaardag

2. eddy (30/06/2014 23:53:59)
H birthday Jodie

1. Steven (30/06/2014 22:51:49)
Tof dat jullie morgen toch nog kunnen kayaken !