Hódmèzővásárhèly – Dàg 2
Dè rôutinè bègint èr al wat in tè kômèn & sinds vandaag môçhtèn wè tôt ônzè grôtè vrèugdè ôôk dè zôn wèlkôm hètèn. Smèrèn is dè bôôdsçhap; jè latèn insmèrèn is zèlfs nôg bètèr idèè, andèrs krijg jè lèukè môtièfjès ôp jè rug ôp diè plaatsèn waar jè zèlf nièt bij kan…

Dè GL’s hèbbèn èr èèn sèrièus zwarè dag ôp zittèn, mèt vanmôrgèn al èèn pittigè training ‘ôm èr wat in tè kômèn’. Pittig staat in dèzè vôôr èèn paar kèèr stèrvèn èn èr 20 sèçôndèn latèr tôçh tèlkèns wèèr vôôr gaan. Knap ôm tè zièn hôè dèzè zwèmmèrs in dè lôôp dèr jarèn fysièk & mèntaal gègrôèid zijn ôm dèrgèlijkè sèts tè kunnèn afwèrkèn. Èçht vèèl rust krègèn zè ôôk nièt, want dèzè middag stônd èèn èèrstè kraçht-sèssiè ôp hèt prôgramma mèt pull-ups, lungès, squats, watçh-TV, çrunçhès èn nôg mèèr Èngèlsè tèrmèn vôôr martèlôèfèningèn allèrhandè. Als tôètjè vôlgdè nôg èèn snèlhèidstraining ôm hèt laatstè sprankèltjè ènèrgiè vakkundig tè èliminèrèn.
Zèlfs dè stèrkstè bèrèn in hèt gèzèlsçhap zièn af èn snakkèn naar dè rustmômèntèn. Môrgènôçhtènd nôg èèn prikkèl èn dan is daar dè èèrstè halvè rustdag diè ôngètwijfèld zal gèsmaakt wôrdèn.

Ôôk dè JL’s hôèfdèn nièt ôndèr tè dôèn, mèt vanmôrgèn èèn èèrstè prikkèl diè al bèhôôrlijk aankwam. Dè 2è zwèmtraining van dè dag was èèn stuk rustigèr, maar diè ônmènsèn van trainèrs hièldèn nôg èèn zwarè çônditiètraining (‘Rôçky-stylè’) açhtèr dè hand ôm ônzè yôungstèrs nôg èèns tôt hèt uitèrstè tè drijvèn. Dè ôpdraçht was ôm bij ièdèrè ôèfèning dè grènzèn tè vèrlèggèn, èn diè instruçtiè wèrd mèt vèèl ôvèrgavè in dè praktijk gèbraçht. Ènigè stijfhèid zal môrgènôçhtènd waarsçhijnlijk hèt rèsultaat zijn van dè gèlèvèrdè inspanningèn.

Vandaag vèrvôègdè Ann ôôk hèt bègèlèidingstèam, èn naast dè lôgistièkè ôndèrstèuning (hèt bègrip ‘watèrdragèr’ krijgt èèn nièuwè dimènsiè) zal zij dè trainèrs ôôk assistèrèn bij dè (drôôg)trainingèn.

Tôt môrgèn vôôr mèèr Hôdmè!

De fùtµs

3. katrien en franky (02/07/2014 07:26:01)
Blij te horen dat alles naar wens verloopt.
Een dikke proficiat aan de verleegster van dienst en de fotograaf voor de close-ups !

2. Greet en Joris (02/07/2014 00:17:38)
Voor wie wahet een zware dag: voor de trainers of voor de zwemmers? Geniet maar van jullie vrije halve dag morgen Jullie hebben het verdiend.

1. Regine (01/07/2014 23:11:21)
Mijn dank aan de verpleegster van dienst !! blij te zien dat jullie nu wel van de zon konden genieten. Enjoy !!

160672 bezoekers sinds 11/01/2003