Dag 5 Stage Barvaux dinsdag 1/07
Het mooie weer brengt ook koudere nachten met zich mee, en in de tentjes is die goed voelbaar. Bij het ontbijt kwamen de jassen en dikke truien boven, maar al snel warmden de zonnestralen alles op. Vandaag de grote dag, we gaan kayakken! Daarom deze morgen een rustige techniektraining, dan vlug terug naar de chalet om soep te drinken, bagage klaarmaken voor de wandeltocht en het kayakken. Om 11u30 vol-au-vent met puree. Om iedereen van dienst te zijn maakte de kookploeg een pot vol-au-vent met champignons en een zonder, beide potten werden bijna leeg gegeten. En dan op pad... eerst een kleine 5 km wandelen naar de aankomstplaats van de kayaks, wat drinken en eten en vervolgens het hele parcours van de kayaktocht afwandelen tot aan de start (ong 10km) Daar nog een bevoorrading en dan rustig genieten op het water, hadden de begeleiders gehoopt, maar zij hadden de handen vol om vastgelopen kayaks los te trekken en om de misschien te enthousiaste kayakkers bij te benen. Achteraf opnieuw bevoorrading en dan nog 5km terugwandelen naar de chalet. Na deze serieuze tocht staken hier en daar wat kwaaltjes de kop op, maar die kwamen vooral door de vermoeidheid die eindelijk begint mee te spelen. Voor het eerst was het deze avond relatief rustig aan tafel. Er stond een uitgebreid groentenbuffet klaar voor bij de BBQ. De worstjes, brochetjes en kippenboutjes sisten smakelijk op de roosters en vonden moeiteloos de weg naar de hongerige mondjes. Na het eten nog vlug een telefoontje naar huis en dan snel de tenten in. Recupereren voor morgen een nieuwe trainingsdag met 2 trainingen!

6. Ine (02/07/2014 09:31:39)
Mooi, mooi !!

5. petra (02/07/2014 07:20:18)
Wauw super!

4. Greet en Joris (02/07/2014 00:09:39)
Chapeau voor de fotograaf, leuke foto's!Je ziet dat ze zich goed amuseren. Geniet nog van de laatste twee dagen!

3. Eddy (01/07/2014 23:40:15)
Chique foto 's , kayakken in de zon, en vol au vent eten , en met champignons dan nog , en dan nog BBQ met groentenbuffet ! Top dag voor die gasten, ik weet niet of ze nog terug naar huis zullen willen.

2. Pierre Vis (01/07/2014 23:31:29)
Go go Barvaux!
Het is duidelijk dat de 'beiren' van morgen vandaag in de Ardennen gekneed worden. Keep it up!

1. Els (01/07/2014 23:23:01)
Chapeau hoor zeg! Bedankt voor de mooie foto's alweer :-)

160791 bezoekers sinds 11/01/2003