Hķdmčzővásárhčly – Dāg 3
Strāmme spiertjes wāārvān ze tot gisteren zelfs het bestāān niet kenden; we hādden het voorspeld en deze morgen wās het vān dāt. De stārt vān de zwemtrāining vān de JL’s verliep wāt moeizāmer dān gewoonlijk, māār gāāndeweg werden de gevrāāgde tempo’s vlotjes gezwommen. Nā de zwemtrāining werd de lenigheid geoefend en werd er gewerkt met de Swiss-bāl. We zien op dāt vlāk een mooie progressie in vergelijking met vorige jāren, dus tevreden trāiners āān het begin vān de hālve rustdāg.

De oudere collegā’s kregen een weerstānd-trāining voorgeschoteld sāmen met een fles chāmpāgne, ālthāns figuurlijk (voor verdere duiding mbt het didāctische element: zie Mārtijn). De set werd tot in de puntjes āfgewerkt, zowel technisch, quā inzet āls in de gereāliseerde tijden. Coāch hāppy & leuk om op die mānier het eerste gedeelte vān de stāge te kunnen āfronden.

Vānmiddāg bestond het hoofdgerecht uit een kipfilet (jājā, ze hebben het hier wel voor kippetjes) met pāstā en chāmpignonsāus. De chāmpignons werden gesmāākt, dus zelfs de kritische eters speelden flinke porties binnen, āl wās er meestāl nog ruimte voor een tāārtje (of 6 in het gevāl vān Māthieu).

Vānmiddāg dus een hālve rustdāg, wāt er voor de jeugd op neerkwām dāt ze eens een lānge siëstā mochten houden. Om 15u werden de zwemmers gewekt en nā de teāmmeeting wās het tijd om de eerste ‘Hodme-uitdāging’ in gāng te steken. Māāk een coole foto die tegen het einde vān de stāge 300 likes hāālt op Fācebook. Er werden ook een āāntāl nieuwe uitdāgingen gelānceerd wāārover we lāter nog zullen berichten.
Nā de foto-shoot in de fonteintjes wās het tijd om de spiertjes op een rustige mānier in beweging te houden en dus werd het centrum vān het stādje verkend.

De Gold lābels hādden deze middāg vrij en de meesten onder hen konden toch niet weerstāān āān de lokroep vān zon & zwembād, zij het dān voorāl voor recreātieve doeleinden.

Voilā, vānāf morgen is het weer bāck to reālity, bāck to hārd work & fāst swimming…

de kiekjes

4. Veerle (03/07/2014 20:56:32)
Goed om te zien dat de batterijen weer opgeladen werden, niet alleen met lekker eten (voor sommigen meer dan de normale portie waarschijnlijk), véél taartjes (mag dat wel ?) maar ook met een beetje rust. Ondertussen zijn we de Hongaarse schrijfaccenten al helemaal gewoon en zijn we vooral héél blij met de nieuwsberichten die we te lezen krijgen. Zwem ze !

3. Regine (03/07/2014 07:54:40)
en waar zijn die snčlle noren ? (die niet kunnen zwemmen ???)

2. Steven D. (02/07/2014 22:48:44)
Ik stel voor dat de likes op de shares ook mee worden opgeteld... LOL

1. katrien (02/07/2014 22:10:27)
We duimen voor de 300 likes !

160760 bezoekers sinds 11/01/2003