Dag 6 Stage Barvaux woensdag 2/07
Jaja, die kayaktocht werpt toch zijn vruchten af. Het was voor velen heel zwaar deze ochtend wanneer de trainers hen wekten. Alles verliep iets trager dan anders, dus wat meer werk voor de trainers om de zwemmers op tijd in de auto's te krijgen om naar het zwembad te rijden. Als blijk van menselijkheid schotelden de trainers een techniektraining voor. Na ruim een uurtje waren de eersten al klaar, en arriveerden de eersten reeds om 10u terug bij de chalet. Gelukkig is het kookteam perfect voorbereid en was de soep al warm. Dan nog wat raadsels en om 11u30 middagmaal, kalkoenfilet met patatjes en perzik. Na het kleine uurtje middagrust was er nog yoghurt als dessert. Deze middag gaan we op verplaatsing spelletjes spelen. Allemaal de wagen in en op naar het speeleiland in de Ourthe in Hotton. In de zalige zonneschijn starten we met een kleine loopopwarming, zodat iedereen afwisselen kan passeren om zich in te smeren met zonnecrème. Ook nog als opwarming werd een partij chinees voetbal gespeeld. Dan de spelletjes, een fles water vullen met de mond, een lange partij Kubben en dan nog snoepjes zoeken in een kom met bloem. Dit leverde uiteraard weer prachtige plaatjes op zoals je kan zien in de foto's. Iedereen krijgt nog een beurt in de 'Face-Wash' van Jodie en dan staat het avondmaal reeds op ons te wachten. Boterhammetjes met beleg. Op de laatste avondtraining werd een simulatie gedaan van de wedstrijd van zondag. Alles ziet er veelbelovend uit. De tijden houden we voor ons, zodat iedereen zondag kan verrast worden door de resultaten. Na de training nog wat pannenkoeken verorberen en dan naar de tent voor de laatste nacht in de Ardennenlucht.
Slaapwel (lieve) zwemmertjes

6. Ann Catry (03/07/2014 21:42:55)
Dank jullie wel voor alle mooie fotokes en leuke verhalen! We duimen alvast voor zondag! GO GOLD!!!!!

5. Steven (03/07/2014 20:26:09)
Bedankt team stage Barvaux! Het ziet er terug formidabel uit op deze stage!
We kijken er naar uit om jullie zondag te zien vlammen op onze wedstrijd.
Succes!!

4. Eddy (03/07/2014 11:02:09)
Formidastische stage,

Dank u trainers , begeleiders , kookteam , chauffeurs , spelletjesbedenkers , fotografen, en gastvrije familie De Saedeleer.

Het eendjescritirium zal er een om in te kaderen zijn !

You can't be beaten if you never give up ! GO GOOOOOOOLD

3. Ine (03/07/2014 07:33:40)
Dank je wel aan het ganse team ! Het ziet er naar uit dat onze gastjes zich rot geamuseerd hebben...

2. F. MORGA (03/07/2014 00:44:55)
In Zwevegem deden ze gisteren ook Chinees voetbal,... er hangen daar nu ergens brokken vel aan de tegels buiten,...!!!
Mooie foto's, heerlijk toch, in die stralende zon.

1. Pierre Vis (02/07/2014 23:03:44)
Geniet van de laatste moment in Barvaux en alvast een pluim voor het team dat alles in goede banen heeft geleid!

160789 bezoekers sinds 11/01/2003