Hódmèzővásárhèly – Dag 10 of 11 of zoiets
Ook vandaag hadden de weergoden niet altijd even goed weer in petto voor ons.
Vanmorgen werkte de jeugd nog een rustige training af in het zonnetje en ook hun oudere collega’s ontsnapten nog net aan een kleine zondvloed. Voor de open water-zwemmers stond er 8km op het menu, en zij werden naar het einde van de training toe getrakteerd op een onweer. Gelukkig konden zij vluchten naar veiliger (indoor) oorden om de training verder af te werken.

Na een lekker kippetje (volgens Eddy zat de laatste maaltijd van het arme dier nog onder haar vleugels) met rijst kregen we een pannenkoek, de zwemmers van uzkz kregen een pannekoek, badend in chocoladesaus voorgeschoteld. Al een chance dat al die calorieën direct weer verbrand worden!

Terwijl hun jongere collega’s een halve rustdag (langere siësta, teammeeting & vrije tijd) kregen, was het voor de GL’s business as usual met een rustige training weliswaar voorafgegaan door een krachttraining.

Vanavond kregen we bijzonder voedzame soep voorgeschoteld met vlees, groentjes en ei (!), gevolgd door een kruising tussen schnitzel/cordon bleu met puree, en watermeloen als dessert.

Intussen worden de inschrijvingen voor de ‘Golden Trials’ verwerkt want morgen is het opnieuw tijd voor deze jaarlijkse generale repetitie. Ongetaperd & ongeschoren zullen de zwemmers een training in wedstrijdvorm afwerken samen met het team van HZA. Go Go GOLD!

3. Veerle (10/07/2014 17:56:04)
Ben aan het denken wat ik vrijdagavond op de menu zet: best geen kip met pasta zeker ? En voor de verandering een typisch Belgisch gerechtje met frietjes zal waarschijnlijk ook niet zo goed zijn. Wordt moeilijk... Geniet ondertussen van jullie laatste avond daar, en tot morgen !

2. Katrien (10/07/2014 08:34:47)
Veel succes met the Golden Trails, we zullen vanuit het thuisfront supporteren...

1. Regine (10/07/2014 07:57:38)
de weergoden zijn nergens goed gezind blijkbaar ! jullie kunnen daar wel van een goed accommodatie genieten om in alle omstandigheden te kunnen verder trainen. Geniet nog maar want morgen keren jullie terug huiswaarts. En go go go for the Golden Trails, succes !!

160790 bezoekers sinds 11/01/2003