Hódmèzővásárhèly – Dàg de laatste
Vandaag waren er uiteraard de Golden Trials, maar dat belette de Gold Labels niet om vanmorgen al serieus pittig te trainen. Sommige zwemmers drinken intussen melkzuur bij het ontbijt, en zien wel dat er 2 armen aan hun romp hangen, maar voelen ze niet echt meer. En toch blijven ze doorgaan, set na set, training na training..
De Jeugd deed het vanmorgen iets rustiger aan, weliswaar ook met wat snelle stukjes als opwarmer voor de races vanmiddag.

De Golden Trials zijn intussen een vaste waarde geworden, en we doen er alles aan om zo goed mogelijk een wedstrijd te simuleren: officials, oproepkamer, startkaarten,…
De zwemmers hebben er zich 100% voor gesmeten met knappe races en enkele mooie tijden als resultaat. Met nog wat rust er bij wordt dat ongetwijfeld knallen tijdens B(J)K en de Open Water wedstrijden!

Een stage die voorbij vliegt, dat is altijd een goed teken.
De trainers en begeleiders zijn tevreden over de gemaakte progressie, de mentaliteit & de inzet van de zwemmers. Het was een plezier om met jullie deze stage te doen!

Proficiat & bedankt!

2. Katrien (11/07/2014 08:38:56)
Bedankt voor de goeie zorgen en het dagelijks verslagje en de super vele foto's en filmpjes !
Een goeie trip huiswaarts alvast en tot deze namiddag.

1. Regine (11/07/2014 07:49:05)
Proficiat en bedankt ook aan jullie : trainers, begeleiders, organisatoren die zo'n stage mogelijk maken ! Onze zwemmers zijn in goede handen :-) Wij genieten hier mee van de fantastische groepssfeer. Dit kan de prestaties op BJK, BK en open water alleen maar ten goede komen ! Succes allemaal !!