Belgische Kampioenschappen kadetten junioren senioren
Klik hier om de uitslag van de Belgische Kampioenschappen te bekijken : uitslag GOLD of volledige uitslag. Ondanks de niet ideale omstandigheden in het zwembad op het BK, werd er door GOLD hard gezwommen. Heel jammer dat Manu door ziekte moest passen voor dit BK. We konden wel genieten van een adembenemende aflos 4x100 vrij kadetten (Jannes, Guillaume, Michiel B & Tim) op het hoogste schavotje en een sympathieke Belgische kampioen Jelle op de 400 wissel. MZK 'er Tim Camerlynck behaalde brons op de 100 vrij en UZKZ er Michiel D deed hem dat na op de 1500 vrij. Er werden behoorlijk wat nieuwe besttijden opgetekend wat bij de trainers tot tevredenheid stemt. Proficiat aan de zwemmers & trainers !

160790 bezoekers sinds 11/01/2003