Gold Open water wedstrijd 7/9
Een prachtige zonnige zondag! Het ideale kader voor onze eerste open water wedstrijd van GOLD in het kanaal te Zwevegem. Na de tweede editie van de MZK open water wedstrijd in Menen werd ook deze organisatie een succes: een 200-tal competitiezwemmers waarvan 39 van GOLD namen deel aan deze wedstrijd. Het talrijk opgekomen publiek kon genieten van de schitterende sfeer.
Ook de joggings waren een enorm succes: 39 sportievelingen namen deel aan de 1500 meter en maar liefst 101 dapperen sprongen in het water voor de 500 meter.

Een hele grote dank u wel aan alle supporters, deelnemers, maar vooral aan alle vrijwilligers om dergelijke grote organisatie in goede banen te leiden: MERCI!! Iedereen opnoemen hierbij is onmogelijk, maar toch deze speciale vermeldingen: dank aan NLT voor de hulp en de deelname en een hele dikke proficiat aan Wouter en Jodie! Het was TOP!

Geniet mee van heel wat sfeerfoto's

2. Eddy (23/09/2014 09:41:27)
fotos openen wel degelijk , iets mis met PC instellingen ?

1. Regine (21/09/2014 10:37:28)
jammer, ik kan de foto's niet openen

160792 bezoekers sinds 11/01/2003