Uitslagen
Ziezo een drukke wedstrijdperiode voor onze jeugdzwemmers is achter de rug. Iedereen deed zijn uiterste best. Organisatoren, begeleiders officials ouders en … ja ook de zwemmers.
Het regende ereplaatsen en besttijden. We kunnen nu reeds spreken van een héél geslaagd seizoen.
Op naar het zomercriterium of het Belgisch Jeugd Kampioenschap.
Uitslag First Gold en de volledige uitslag
Uitslag Lentecriterium Gold

Dit weekend hebben we nog de OPEN Belgian Swimming Championships die doorgaan in het Olympisch zwembad Wezenberg, te Antwerpen van vrijdag 15/05/2015 tot zondag 17/05/2015. Aan de start hebben we voor MZK (GOLD) Lara, Tim en Jodie. Veel succes !

2. els (14/05/2015 07:54:27)
Ben inderdaad ook al op zoek geweest naar iets van commentaar ivm ADSR. In ieder geval een dikke proficiat aan hen !

1. Anthony (13/05/2015 23:04:19)
Tiens,geen enkel commentaar over de puike resultaten van de vier mzk-labeLs tijdens ADSR?

160672 bezoekers sinds 11/01/2003