Hodme dag 1
Onze reisdag begint vroeg, hééél vroeg. Het mooie daaraan is dat het de rest van de stage zal lijken alsof er uitgeslapen mag worden als de wekker ‘pas’ om 5u45 af gaat. Tis dus maar hoe je het bekijkt..

Hier en daar werd er bij het afscheid al een krop doorgeslikt (bij de ouders dan toch), en één enkele ouder ging zelfs zo ver om het paspoort bewust thuis te laten liggen, zodat er toch nog snel even naar Zaventem kon gereden worden om zoonlief uit te zwaaien. Wat zou een reisdag immers zijn zonder een stress-momentje?

Het mag ook duidelijk zijn dat Hongarije een populaire bestemming is voor zwemstages; getuige daarvan het feit dat er nog 2 andere clubs op onze vlucht zaten, en het feit dat het hotel afgeladen vol zit met zwemmers, van oa nog 2 andere Belgische clubs .
Na een kort loszwemmoment, het uitpakken van de valiezen en een eerste kennismaking met de Hongaaarse gastronomie (soep + rijst met iets cordon bleu-‘achtigs’ + gebakje), hebben we de jongsten vroeg onder de wol gestoken, en veel protest was er niet.

De gezonde focus is er & het goede weer mankeert ook niet, dus alle elementen zijn aanwezig om er een goede & vruchtbare stage van te maken.
link naar foto's op facebook

2. Veerle (02/07/2015 18:01:03)
Veel plezier daar in Hodmé.
Voor de afwisseling tussen het eten, zwemmen, droogtrainen, rusten, eten, zwemmen, eten, droogtrainen, rusten, enz... zullen jullie zelf moeten zorgen ! Maar dat zal wel geen probleem zijn met zo'n leuke bende.

1. Katrien (02/07/2015 09:45:50)
Succes !

160659 bezoekers sinds 11/01/2003