Hodme dag 3
Wat bracht de dag naast warm weer? Wel, de Gold Labels kregen vanochtend weerstand capaciteit (‘WC’) op hun niet zo nuchtere maag, en vanavond gingen ze door op dat elan met een pittige UC (uithoudingscapaciteit). Dat kwam duidelijk aan! De groep Open Water maalde vanmorgen 8k af en deze namiddag kregen ze een zeldzame WC voorgeschoteld. Geen evidentie om lange afstand-zwemmers aan het sprinten te krijgen .

Voor de Jeugd Gold Labels waren er deze ochtend meters bij de vleet. Onder de loden zon werd deze middag ook een WC afgewerkt. ‘Leuk’ volgens de één; ‘zwaarste ooit’ volgens een ander.

Ook op het droge wordt er zweet gelaten. De ouderen mixten deze morgen wat snelheid met stabiliteit; in de namiddag stond het Sparta Nova programma op het menu. De jongeren legden vanochtend een parcours af en deze middag was het tijd voor rompstabiliteit. Het afsluitende spel bewees dat de recuperatie snel gaat.

Op culinair vlak blijkt de ‘repeat all’ van gisteren ook van toepassing. Rijst is alomtegenwoordig tot spijt van zij die geen al te grote fan zijn, nietwaar Bjarne? Beterschap is op komst wat dat betreft, en intussen is er het Hongaars gebak om het leed te verzachten.

Morgen zijn we al toe aan een eerste halve rustdag; gaat dat even snel zeg!
Veel groetjes aan de collega’s in Barvaux (goede terugreis!) & Zwevegem (succes met de Golden Trials!)…

2. Anthony en Annick (04/07/2015 21:28:18)
Ondanks alle bloed,zweet en tranen...gaan werken is lastiger. Enjoy your youth!

1. F. MORGA (04/07/2015 00:20:56)
Die halve rustdag zal bij sommigen misschien al héél véél deugd doen...!

160776 bezoekers sinds 11/01/2003