Hodme dag 4
Meters, meters en nog eens meters; of een korte samenvatting van wat de Gold Labels vanmorgen te verteren kregen. Daarna even uitrusten denk je dan? Nee hoor, nog wat kracht om de eerste periode af te sluiten. Het was precies toch wat stiller aan tafel vanmiddag…

De Jeugd labels hadden vanmorgen ook een lastige training, zij het op een totaal andere manier, nl onder de vorm van een techniektraining. Concentratie en afwerking; niet altijd even evident. Aansluitend was er nog een doorgedreven droogtraining waarbij lopen afgewisseld werd met oefeningen allerhande.

Surprise, surprise, maar vanmiddag was het eens geen rijst!
Pasta met kipfilet en als dessert een mix van taart/pudding. Ons kritisch publiek kon deze afwisseling wel appreciëren. Vanavond was er de gebruikelijke soep (bouillon met wat pasta-slierten, groenten & vlees), gevolgd door puree (jawel!) en varkensvlees (jawel, geen kip!).

Wat doen de zwemmers zoal op een halve rustdag? Wel de oudsten zijn volledig los gelaten, en dat betekent voor de meesten dat ze wat te rusten/luieren rond het zwembad. Er waren ook wat huwelijken in de buurt van ons hotel, en dat was ook het moment om eens de lokale gebruiken te observeren.
De jeugd mocht z’n siësta met een uurtje verlengen, en nadien was er tijd voor wat ontspanning in de onmiddellijke nabijheid van het hotel. Beach-tennis, Jungle-speed, stratego of de beginselen van het manillen. De aantrekkingskracht van de fonteintjes bleek ook te sterk en wat begon als wat onschuldig gespet met water ontaarde al snel in een heus watergevecht. Een heel geslaagde en ontspannende namiddag dus!

Morgen terug back to reality en intussen wordt er ook heel hard geduimd voor de ducks die op het thuisfront ongetwijfeld de pannen van het dak zullen zwemmen!

160781 bezoekers sinds 11/01/2003