Badhuis Welkom op de website van MZK. Volgende wedstrijd: Finaledag regiocriterium HL te Zwevegem op 05/05/2024.

Hodme dag 5
Geen croissants of chocoladekoeken op deze zondag; het is een trainings-dag als een ander en dus werd er serieus hard getraind in bloedhete temperaturen. Volume, UC, UV, WC; you name it, they swam it. Ook op het droge kwam er water aan te pas, zij het in de vorm van parelend zweet. Rompstabiliteit, lenigheid & speed-aguility voor de geïnteresseerden.

Wat had culinair Hongarije ons vandaag te bieden:
- vanmiddag: pasta met varkensvlees & als dessert een soort koekje
- vanavond: bouillon-soupje, rijst (jaja) met vlees van ongekende oorsprong & watermeloen

De Jeugd Labels hebben intussen de smaak van het manillen te pakken; het kaartersclubje breidt uit met de dag, en als afwisseling op het tablet-getokkel kunnen we dat enkel toejuichen. De Gold Labels houden zich in de vrije momenten vooral bezig met het kijken van filmpje, het één al van een hoger niveau dan het ander.. ;-)

Morgen gaan de temperaturen nog wat verder de hoogte in; als we nog niet gesmolten zijn tegen dan, mag u van ons opnieuw een verslagje verwachten.

3. Veerle (06/07/2015 17:30:07)
Misschien tijd om een nieuw soort wedstrijd in het leven te roepen: swimanilton. Go Gold !

2. Tine (06/07/2015 13:19:36)
'k Zal eens googlen wanneer er ergens een kampioenschap kaarten georganiseerd wordt in België ;-).
Veel trainplezier nog in Hodme!!! Keep up the good work!!!

1. Katrien (06/07/2015 10:01:04)
Ja manillen zit bij ons in de genen...
Hier is het wat afgekoeld en zijn de temperaturen niet meer van die aard dat we kunnen smelten, veel zweetplezier!

160934 bezoekers sinds 11/01/2003