Hodme dag 8
We zullen het maar meteen toegeven. Ja, we hebben decadent lang uitgeslapen: ontbijt om 7u30.. ;-) Kwestie van toch niet te veel uit ons ritme te raken, want dan zou het morgenochtend redelijk pijnlijk worden.

Na het ontbijt nog even een groepsfoto nemen, en dan splitsen de wegen. De Gold Labels hebben nog een korte teammeeting waarna ze vrij de dag kunnen doorbrengen (slapen, luieren rond het zwembad, filmpje kijken, spelletje spelen,…) daar waar de Jeugd labels een gevarieerd programma krijgen aangeboden. Hun dag begint in en rond het zwembad waar ze kunnen genieten van de warme baden, een boekje lezen, wat zonnekloppen, lachen met een trainer die 50 vlinder moest zwemmen (verloren weddenschap) en een filmpje inblikken om de collega’s van het Zomercriterium succes te wensen.

In de namiddag houden we onze gebruikelijke siësta, en daarna is het cinema-time! Airco, popcorn-chips en ‘Cool Runnings’ om de hitte buiten te verslaan. Perfecte combinatie met dank aan Tibo & Dries voor de accommodatie. Nadien zijn de zwemmers vrij en dat betekent boekje lezen, tablet/GSM-tokkelen of een spel spelen. Tijdens dat laatste laaien de emoties al eens op als er ‘gecheat’ wordt, maar het spelplezier is alleszins aanwezig.

De volumes aan tafel doen vermoeden dat de recuperatie al goed op gang is, en dat er vanaf morgen weer goed en hard kan getraind worden. Tot dan!

160667 bezoekers sinds 11/01/2003