Dag 9 Hodme
Deze morgen viel er iets uit nat uit de lucht; enkele oudere zwemmers meenden zich nog van vroeger te herinneren dat dit het fenomeen ‘regen’ was. Geen plensbuien, maar wel voldoende om de trainers een warmer/droger outfit te laten opzoeken. De zwemmers hadden er weinig last van en genoten zelfs van het ‘warme water’.

Zo rustig we het deze morgen hielden, zo duchtig werd er de pees opgelegd in de namiddag. Er werd gezwoegd, geboord en vooral hard gezwommen. We willen nog niet te veel prijs geven, maar we kunnen toch verklappen dat de zwemmers al mooie dingen lieten zien.

Op culinair vlak bracht de dag opnieuw rijst en kip, maar ook lasagne vanavond. Deze middag werd de maaltijd nog vergezeld van een gebakje met kriekskes. Voor het eerst was er ook niet-bouillon-soep met croutons.

Morgen zijn we al toe aan dag 10; wat gaat de tijd snel. Voor alle mama’s die zoon/dochter al even moeten missen: het aftellen kan beginnen! ;-)

1. F. MORGA (10/07/2015 22:37:54)
'Regen...' het duurde allemaal niet zo lang waarschijnlijk...!
Ik heb een stil vermoeden dat de zwemmers nog niet willen aftellen,... hoe hard er ook gezwoegd moet worden,... bij momenten nog liever samen afzien... die mama's en papa's redden het wel...!!!
SUCCES.

160801 bezoekers sinds 11/01/2003