Hodme dag 10
Dag 10 en de vermoeidheid doet hier en daar zijn intrede.
Niet abnormaal na het vele en harde trainings-labeur van de voorbije periode.

Voor de Jeugd Labels zit de ‘taper’ er aan te komen, dus de teller van de metertjes gaat naar beneden, en verder is het een kwestie van de rust zijn ding te laten doen.
De ouderen gaan nog even door en dus krijgen ze geregeld nog eens tegen hun tanden, zowel in het water als op het droge.

Met een olympisch kampioen (200 schoolslag) die traint in hetzelfde complex, en slaapt in hetzelfde hotel kon het niet anders dan dat we toch even een foto- en handtekeningsessie inlasten, en vandaag was het ideale moment. Samen op de foto met Daniel Guyrta of even de badmuts laten tekenen; hopelijk werkt het inspirerend…

Wat schafte de pot vandaag? Wel, geen rijst (oef!), maar pasta met kip en puree met een soort koeientong. Een welkome afwisseling en dus werden de bordjes vlotjes geleegd.

Intussen worden ook de voorbereidingen voor de Golden Trials opgestart, en tussendoor volgen we ook de (goede!) prestaties van de zwemmers op het Zomercriterium. Blijven gaan met die banaan ginder in Genk!

Stilaan loopt de stage naar zijn einde, maar voor het zover is genieten we nog even van de Hongaarse zonnestralen. Tot morgen voor meer Hodme-nieuwtjes!

160801 bezoekers sinds 11/01/2003