Hodme Dag 12
Tzit er op…
Wat is de tijd snel gegaan. 12 dagen zijn voorbij gevlogen alsof het niks was.
Het is nochtans niet dat we niet getraind hebben. Er werden alles samen weer een paar duizend kilometers afgemaald, soms rustig, soms heel snel; heel vaak onder de blakende zon, af en toe eens onder de deugddoende schaduw van een wolkje.

Vanmorgen werden de Trials afgewerkt. Tussen 8 & 9 werd en geracet, gestuikt & afgezien. Nu is het een kwestie van de taper z’n werk te laten doen (jeugd) of om nog een weekje verder te trainen vooraleer de laatste lijn in te zetten richting BK (Gold Labels).

We mogen gerust zeggen dat we een fantastische groep zwemmers mee hadden. Een goede attitude, mooie teamspirit & de bereidheid om hard te trainen wanneer gevraagd. De basis werd gelegd voor mooie kampioenschappen; we hebben er alle vertrouwen in dat het training labeur straks bekroond wordt.

Chapeau zwemmers voor jullie inzet; bedankt supporters voor jullie likes & reacties.
Tot morgen in Zaventem

4. Veerl (13/07/2015 19:13:44)
Welkom terug thuis. Nu nog wat verder bouwen aan die topconditie, en dan volgen er zeker opnieuw goeie prestaties op het B(J)K. Nog veel goeie moed aan alle zwemmers, en bedankt aan alle trainers/begeleiders voor de mooie, maar zware stage !

3. annick (13/07/2015 09:14:38)
Jullie gaan koud hebben hier, weer echt zomerweer vandaag, haal maar een truitje uit de valies 😕

2. Regine (13/07/2015 08:25:55)
Ik wens iedereen een succesvol BJK - BK ! Enjoy it

1. Katrien (13/07/2015 08:12:41)
Een goeie terugreis en tot straks !

160685 bezoekers sinds 11/01/2003