Covis_19 - update
KBZB - mededeling website :
Annulering van de beide Belgische Kampioenschappen Zwemmen (17-19 juli & 24-26 juli).
· Geen enkele organisatie van lokale, regionale of nationale zwemwedstrijden (indoor) tot eind augustus. Deze uniforme maatregel is geldig in gans België en werd genomen om dezelfde duidelijkheid te verschaffen aan elke zwemclub en aan elke zwemmer. Hopelijk kan de Belgische zwemwereld vanaf 1 september – in de mate van het mogelijke – een doorstart realiseren, mits inachtneming van algemene en aangepaste “social distancing” maatregelen.
· Over de organisatie van de Belgische Kampioenschappen Zwemmen korte baan (14-15 november) wordt in dit stadium van de coronacrisis nog geen beslissing genomen.
· De organisatie van de Belgische Kampioenschappen Open Water (5-6 september) blijft tot nader order behouden op de wedstrijdkalender, gelet op de eventuele mogelijkheid tot invoering van specifieke veiligheidsmaatregelen binnen deze discipline. Over de regionale doortochten in Open Water zal er unisono gecommuniceerd worden door de
verantwoordelijke regionale federaties.

160799 bezoekers sinds 11/01/2003